Ahad, 15 Februari 2009

Taman Sumber

Pagi ni selepas perhimpunan , aku berjumpa GB ada urusan soal mengisi borang penilaian PSS yang perlu dihantar ke PKG. Semua unit dapat diisi kecuali taman sumber sebab kami tak ada pun taman, so GB cadangkan PSS guna taman yang ada di bhgian anjung masuk ke sekolah. Pening juga dok fikir apa yang nak diletakkan di Taman Sumber tu. Kalau ada cadangan bolehlah tolong bagi idea..................

2 ulasan:

Cikgu Wahab (simantanguru) berkata...

Puteri,
Mula-mula fikirkan apa konsepnya. Pastu kaitkan dengan kurikulum.
Fikirkan:
Apa nak letak. Bila nak buat. Siapa nak laksanakan. Kenapa itu yang dipilih. Yang mana satu yang terbaik.

Tanyalah (utk diri sendiri) seberapa banyak soalan. Sampai dah tak ada soalan. heheheheh. Saya gurau je.

Bincanglah dgn cikgu2 lain, nanti dapatlah ideanya.

pssskbbsl berkata...

terima kasih cikgu wahab atas pandangan yang diberi.......