Jumaat, 30 Januari 2009

cuti jumaat 30 januari

Hari ini aku bangun awal pagi cuci baju dan kemas rumah, lepas masak pula. Suamiku awal-awal lagi selepas subuh pergi memancing di Pulau Bidan berdekatan perairan Merbok. Katanya kawan sponsor pi memancing .dah 3 hari berturut-turut pergi memancing tapi ikannya tak dapat pun.

Kadang kala aku rasa lebih baik beli je ikan tenggiri kat pasar dengan harga bayaran bot yang boleh membeli 2 ekor ikan tenggiri yang besar.

Aku berharap suamiku dan kawan2nya selamat memancing.

2 ulasan:

waruna berkata...

orang lelaki kalu dah minat tu sanggup bersusah payah. lagi mencabar lagi dia suka kot... kita nih memang la nak senang beli je kat pasar habis cerita... terima kasih melawat blog saya... salam kenal.

chehassan berkata...

Aa...betul kata waruna tu, lagi mencabar lagi lelaki suka. Tapi selalunya yang melemahkan cabaran lelaki adalah wanita. Maruah dan nilai diri lelaki akan dapat dipertahankan jika dapat mengatasi cabaran. Apa lagi cabaran jahat.