Khamis, 8 Januari 2009

Khamis 8 Januari

seperti biasa aku ke sekolah sekitar jam 6.45 pagi menghantar puteriku yang di tahun 2 skamanjaya, kemudian aku ke sekolah skbbsl.hari ni aku duty RMT banyak kelemahan yang perlu diperbetulkan oleh pengurusan kantin sehingga jam 7.30 makanan terlalu lambat disediakan. Teguran dibuat dan beliau berjanji akan memperbaikinya.

Aku masuk kelas seperti biasa, ke PSS buat apa yang patut then ada relief lagi hari ni. Petang aku ke sekolah semula dengan anas dan aimi untuk mengecat bilik kecil yang aku gunakan di PSS.itupun belum siap sepenuhnya. Letih yang teramat sebab lama tak buat kerja berat sendirian selalunya aku hanya tolong sikit2 saje di rumah.

4.30 aku balik rumah , masak apa yang patut then putera bongsuku pulang dengan ayahnya dari rumah emak yang menjadi hostelnya selama seminggu sepanjang musim persekolahan. Tahun ini Irsyad bersekolah Pra sekolah di Sk Berapit, mujur dapat masuk sebab ramai budak yang tak mau masuk pra.

Ada-ada saja yang perlu dibuat, letih taspi tak ada orang yang nak bantu.suami?............... faham sajelah balik umah, duduk depan TV atau mengadap Komputer, layari blogg.............

Sabar..............sabar............

Tiada ulasan: