Isnin, 6 April 2009

Periksa...oh...periksa

Hari ini aku ada exam Kegiatan Profesional( permainan). Malam tadi cuba nak baca apa yang tertinggal tapi tak juga habis. Bila exam pagi ni yang keluar semuanya perlu aplikasi dari guru sedikit saja yang direct. Fikir-fikir balik sepatutnya tak perlu baca semua jenis permainan pilih 3 dah cukup. itulah otak tengah jem apa yang dibuat serba tak menjadi........

May be next time must be carefull and be smart....hu....hu.... ada satu lagipaperyang bakal menyusul....... Esok 7 April sekolah aku sibuk sebagai pusat mengundi DUN Bk. Selambau so dapatlah rehat 1 hari....Harap semuanya berjalan dengan lancar....hari ini jalan-jalan untuk pergi dan balik dari sekolah penuh dengan poster2 calon yang bertanding.....depan IKM SP sesak, polis standby je, jaga lalu lintas katanya ada Dr. M yang beri ceramah.....politik....politik.

2 ulasan:

Cikgu Wahab (simantanguru) berkata...

Mesti meriah kat Bukit Selambau tu...

puteri Azizul berkata...

Ye la cikgu, sepanjang jalan penuh dengan bendera dan poster berwarna warni....Hari ni jem jalan dibuatnya.